22 Haziran 2016 Çarşamba

hamurişleri






Ulusal Donut Günü! Geçen yıl ben lezzetli bir melez wonut için biraz çörek kadar waffledbanh Tieu, bir nefis derin yağda kızartılmış Vietnamca çörek: Ben muhtemelen daha önce hiç görmediğiniz bir çörek ile gitmeye karar (gözleme-çörek) ve bu yıl. Banh Tieu, Deneyimsiz için, çatlak susam bol miktarda hafif tatlı, kabarık, içi boş börekler serpilir olduğunu. Fritöz Taze dışında, onlar sadece beat edilemez.










Ben ablam-in-law ile Vancouver küçük Saigon kalbini gezerken benim ilk banh Tieu oldu. Midelerimizin zaten doluydu banh mi , ama ben kızartılmış hamur ile dolu bazı plastik torbaları görünce, benim curiousity kırılmak edildi. Biz hiçbir sürpriz, onları satın aldı! Onlar soğuk ve yağlı tarafında sadece bir dokunuş vardı, ama onlar derin kızartılmış hamur şekilde lezzetli. Ben Tieu vardı o banh düşündüğüm gibi vasat, ben potansiyeli gördü.




Daha sonra, iyi banh Tieu, yuvarlak kabarık ve içi boş bir merkezi ile hafif tatlı öğrendim.sıcak ve taze olduğunuzda Ayrıca, onlar olağanüstü tat. benim mağaza satın banh Tieu deneyim sonra benim kayınpederinin evinde bazı taze olanları denemek için şansı vardı.Annem-in-law mutfakta bomba, ama bir şey o benim babam-in-law donut yapmak olduğunu yapmak sağlar. O maya ile heebie jeebies alır, bu yüzden gerçekten, mükemmel bir düzenleme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Author