22 Haziran 2016 Çarşamba

tavuk pizza

chicken dinner pizza - www.iamafoodblog.com

Akşam yemeği için ne yapmak hiçbir fikri var çok üretken oldum, verimlilik Konuşma ve, belki bir deneyin bu tavuk yemeği pizza, vereceğiz? Bu aslında bir gece önce bir tavuk yemeği vardı, özellikle harika. Tüm bestovers içine kalanlar dönüm üzereyim ve bu pizza oldukça harika oldu.
tavuk yemeği pizza - www.iamafoodblog.com
Mike ve ben kavrulmuş tavuk ile karşılıklı bir aşk ilişkisi var. Biz ilk çıkmaya başladı, ama gerçekten ciddi değildi, o bir dağ bir doğum günü piknik götürdü. Bir piknik sepeti yoktu - yerine et lokantası tavuk, patates salatası ve bir Baget ile bir plastik bakkal çanta vardı.O zamandan beri et lokantası tavuk beni her hissediyor ver. Biz her zaman düzenli onları satın almayın, ama biz ne zaman biz bu konuda süper hayvan olmalı ve sadece tür oh çok uzun yıllar önce o pikniğe yaptım nasıl gibi, hiçbir mutfak eşyaları kazmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Author